לאחר שסער התאחד עם גנץ: ח"כ מיכל שיר עוברת ליש עתיד

נתי קאליש 1 Comment on לאחר שסער התאחד עם גנץ: ח"כ מיכל שיר עוברת ליש עתיד

אידיאולוגיה או כיסא? חברת הכנסת מיכל שיר, שהייתה בעבר בליכוד ועזבה אותו לטובת מפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער, עוברת כעת למפלגת יש עתיד, וזאת לאחר שסער איחד את רשימתו עם גנץ | מהליכוד נמסר: "לא מתערבים באיך השמאל מסדר את הרשימות שלו"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הבחירות לכנסת ה- 25, חברת הכנסת מיכל שיר עוזבת את מפלגת "תקווה חדשה" ועוברת למפלגת "יש עתיד".

שיר נכנסה לכנסת ה- 21 בפעם הראשונה כחברת כנסת מטעם הליכוד. בפריימריז האחרון על ראשות הליכוד תמכה בגדעון סער מולן בנימין נתניהו, וכשסער פרש מהליכוד והקים את רשימת "תקווה חדשה" היא הצטרפה אליו.

כעת, לאחר שגדעון סער איחד את רשימתו עם רשימת "כחול לבן" של בני גנץ, שיר עוזבת את סער, ועוברת ליש עתיד בראשות יאיר לפיד.

"אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו. אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים" כתבה שיר, וסער הגיב לה: "בהצלחה בהמשך הדרך, מיכל".

יאיר לפיד ברך על הצטרפותה וכתב: "‏מברך את ח״כ מיכל שיר על הצטרפותה ליש עתיד. מיכל היא ח"כ מצוינת וחרוצה עם ניסיון רב. יש לפנינו עבודה רבה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת אזרחי ישראל".

יש לציין שבעבר כתבה שיר על לפיד: "כשדרן היית נהדר. מפה ועד ניהול המדינה המרחק גדול. ראית את זה כשפגשת את הכנסת והממשלה והחלומות שלך נופצו אחד אחד בגלל חוסר נסיון והבנה בסיסית במדיניות ופוליטיקה. תפסיקו לעוור את הציבור. זה החיים שלנו ואתם רוצים לשחק איתם עם חוסר אחריות מוחלט". אך במערכת הפוליטית הנוכחית, כבר שום דבר לא מפתיע.

מהליכוד נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתערבים באיך השמאל מסדר את הרשימות שלו".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מיכל שיר יש עוד כמה מפלגות שעדיין לא היית בהם, את סתם סמרטוט ריצפה ,שאיתו מנקים את הטינופת.